SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER

Danmon Group A/S har CVR-nr: 66315428.
Adresse, Nybrovej 99, 2820 Gentofte

Danmon Group A/S betjener virksomheder med branchetilknytning, og der kræves et CVR-nummer for at handle hos os. Hvis du ønsker at ansøge om at blive kunde hos Danmon Group A/S, beder vi dig udfylde en formular. Alle kundeansøgninger behandles manuelt, og der vil blive foretaget en kreditkontrol. Ekspeditionstiden er normalt 1-3 hverdage.

Parterne

Sælger er Danmon Group A/S

Køber er den virksomhed, der betaler for ordren og vil endvidere blive omtalt som køber i disse købsbetingelser.

Pris og betaling

Pris
Hvis du ikke er logget ind, vises kun vejledende priser eksklusiv moms. Som logget ind kunde vil du modtage priser eksklusiv moms og eventuelle særlige gebyrer og inklusive din eventuelle rabat. Forsendelsesomkostninger tillægges ved kassen. For nogle varer er kun prisen angivet på forespørgslen, i disse tilfælde kan du trykke på knappen for at få et tilbud

Vi tager forbehold for, at der er mulige prisfejl på danmonshop.se og at købsaftalen kan hæves, hvis prisafvigelsen er så stor, at kunden burde have forstået, at prisen ikke er korrekt. Vi gør opmærksom på, at priserne kan ændre sig som følge af forhold, som Danmon Group A/S ikke har kontrol over, for eksempel valutaændringer.

Betaling
Som kunde hos danmonshop.dk kan du vælge, om du vil betale med faktura eller kort. Vi accepterer alle større debet- og kreditkort. Hvis din virksomhed har brugt hele firmakreditten, er det ikke muligt at betale med faktura, før den er helt eller delvist tilbagebetalt.

Fragt og levering

Alle varer leveres normalt fra vores lager i Gentofte, København. Du vælger en leveringsmulighed ved kassen, hvor du også kan se en forventet leveringsdato. De tilgængelige leveringsmuligheder for dig kan variere afhængigt af, hvor i landet varerne skal sendes. Det er også muligt selv at afhente varerne fra vores lager i Gentofte på Nybrovej 99. Fragtomkostninger varierer alt efter hvilken leveringsmulighed du vælger og lægges til ordren, når du har valgt den mulighed, der passer dig bedst.

Garanti, reklamation og retur

Produkter på danmonshop.dk sælges normalt med 12 måneders garanti, medmindre andet er angivet. Når du modtager en ordre fra Danmon Group A/S, er det vigtigt, at du straks tjekker, at leveringen er i overensstemmelse med din ordre og ordrebekræftelse.

Hvis du har bestilt eller fået leveret de forkerte produkter, skal du sende en returanmodning inden for rimelig tid efter, at du har opdaget eller burde have opdaget fejlen ved at sende en mail til info@danmon.dk. Hvis du ikke melder fejlen til os inden for rimelig tid, mister du retten til at klage over fejlsendte produkter.

Opstår der fejl på de produkter, du har bestilt hos danmonshop.dk inden for garantiperioden, skal du udfylde og indsende en RMA-formular, den autoriserede tekniker vurderer, om fejlen helt eller delvist kan dækkes af garantien.

Ved reklamation eller returnering er kunden ansvarlig for eventuelle fragtomkostninger, da intet andet er aftalt.

Service

Vores værksted i Gentofte reparerer og vedligeholder alle produkter du køber hos os. Værkstedet ligger i samme lokaler som vores hovedlager i Gentofte. For at få service skal du udfylde en RMA-formular. Vi vender derefter tilbage til dig med instruktioner om, hvordan du kommer videre. Vi gør opmærksom på, at alle fragtomkostninger dækkes af kunden, medmindre andet er aftalt.

Fortrolighedspolitik

Retningslinjer for privatliv og cookies for Danmon Group A/S kan findes i vores privatlivspolitik.

Ændring af vilkår

Danmon Group A/S forbeholder sig retten til at ændre købsbetingelserne. Vi gør opmærksom på, at købsbetingelserne også kan ændre sig som følge af lovændringer.

Andre forhold

Der henvises i øvrigt til vores almindelige salgs- og leveringsbetingelser.